خدایا یادته ...


ღ لیــلـﮯ بـــﮯ مجنـون ღ

нσмɛ / ɛ-мαιℓ / мσиα / Ƥяσғιℓɛ





+خـدایـا یـادتـه ... ؟!

دسـتـشـو گـرفـتـم آوردم پـیـشـت ...

گـفـتـم : مـن فـقـط ایـنـو مـیـخـوام ...

گـفـتـی : ایـن کـمـه ! بـهـتـر از ایـنـو بـرات گـذاشـتـم کـنـار ...

پـامـو کـوبـیـدم زمـیـن و گـفـتـم : هـمـیـنـو مـیـخـوام ...

گـفـتـی : آخـه نـمـیـشـه ! قـول ِ ایـنـو بـه یـکـی دیـگـه دادم . . .
 


نظرات شما عزیزان:

kosar
ساعت14:24---8 ارديبهشت 1392
مرسی عزیزم ک اومدی!
چرا ک ن عزیزم اگه میخوای استفاده کنی یکیرو بگو واست رنگشو تغییر میدم


farnazzz
ساعت18:14---6 ارديبهشت 1392
خوش میگذره شلام قهلم دیگه باهات منو فلاموشم کردی هااااااپاسخ:فرناز؟؟؟؟قهر نکن دیگه اجی جووونم مگه من چندتا اجی فرناز دارم ؟؟ها؟؟؟

mahya
ساعت9:45---6 ارديبهشت 1392
مهناز جونم وبت عالیه بهم سر بزن زود زود آپ میکنم یه مدت بنودم الان بیا به نظرت احتیاج دارم
وبت عالیه به خصوص قالبت


AmIr
ساعت13:39---22 فروردين 1392
ایـنـکـــه

میـان دسـتـانَـت

لـحـظـه ای‌ چـشـــم هــــایــــم را بـبـنــــدم…

و دنـیــــا بـــه سکـوت صـــدای‌

نَـفَـس هــایَـت فــــرو رَوَد

نمیــــدانــــــی‌ …

چه هـیـجـــانــــی‌ ستپاسخ:جدی؟!من که تا بحال تجربه نکردم


farnazzz
ساعت22:20---1 فروردين 1392
چند سال و چند عید باید از عمر تو بگذره تا آدم بشی؟

یک سال از عمرت گذشت، ولی باز تو همونی که بودی

فرشته دوست داشتنی بهارمبارک!
پاسخ:اجی فرناز یو مثل خووودم فرشته هستیا حواست باشه به خودم رفتی


ریـــبوار
ساعت13:19---30 اسفند 1391
سلام دوستم....نه اشتباه نکن بی معرفتی از من نیست از نتمه که قطع شده بود!!!خیلی باحال شده وبت...براوو



گود لایک اند هپی هپی نیو یر...بای
پاسخ:باش عزیزم خوش حالم کردی بعد قرنی به منم سر زدی


یاغی
ساعت11:25---30 اسفند 1391
لینک تو حذف نشده
توی وبلاگم هست
به اسم قدیمیش (الهه عشق)
توهم زدی!!!!
توی وبلاگ (پنهان) لینک بودی
اما توی (یاغی) نه
چیزی رو که نیست ، چه طوری حذف کردم!!!!!
اشتباه کردی آبجی
چیکارت دارم ، لینکم رو حذف کن


farnazzz
ساعت19:11---29 اسفند 1391
سلام ابجی مهناززز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ
ZeInAb ツ | 3 / 12 / 1391برچسب:, | 4:33 |


Ɖɛƨιɢиɛя